הבחירות בליכוד: השר חיים כץ נבחר ליו"ר המרכז, הפריימריז יוקדמו

    ישראל אוחיון No Comments on הבחירות בליכוד: השר חיים כץ נבחר ליו"ר המרכז, הפריימריז יוקדמו
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסוף קרב פוליטי ממושך בו היו מעורבים מוקדי כוח רבים במלגת השלטון, נבחר הלילה שר הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ ליו״ר מרכז הליכוד. הוא גבר על חברי הכנסת צחי הנגבי, דוד אמסלם וירון מזוז.

    במקביל, אושרה הצעת נתניהו להקדמת הבחירות לראשות הליכוד, ברוב של 65%. הפריימריז לראשות התנועה ייערכו ב – 23 לפברואר.

    ״אני מודה לכל החברים שהעניקו לי את תמיכתם ונתנו לי את אמונם. היום תנועת הליכוד החלה בתהליך התעוררות ומכאן אנחנו נלך ונתחזק, נתלכד להצלחת התנועה והמפלגה. ונשמור מכל משמר על ארץ ישראל. מחר יום חדש, נעשה סדר במרכז, נחזק את המרכז ונלכד את הסניפים. מרכז הליכוד הוא לב ליבה של התנועה והכח שמוביל אותה להצלחות", אמר המנצח.

    בקלפיות המפלגה נשבר שיא של משתתפים כאשר 82% מבעלי זכות הבחירה בקרב חברי מרכז הליכוד הגיעו לממשה. כץ נבחר ברוב של 250 קולות.

    שר הרווחה חיים כץ זכה לתמיכתם של ח"כ ושרים בולטים במפלגת הליכוד בהם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרים בוגי יעלון, ישראל כץ ומירי רגב, זאב אלקין, ציפי חוטובלי ואופיר אקוניס, יואב קיש ומיקי זוהר.

    כץ מכהן כח״כ החל משנת 1999 וכיו״ר ועדת העבודה הרווחה והבריאות במשך שש שנים. עיקר פעילותו התמקדה בחקיקה נרחבת בתחומי הרווחה, הבריאות, זכויות העובדים והגמלאים בפנסיה. במהלך שנותיו בכנסת העביר שר הרווחה חיים כץ שיא של 180 חוקים חברתיים והועידה בראשותו הוגדרה כשיאנית החקיקה החברתית בכנסת ה- 19.

    "ברכות לידידי חיים כץ על ניצחונו בבחירות ליו"ר המרכז", אמר יו"ר מזכירות הליכוד השר ישראל כץ. "נתניהו ניצח. חיים כץ ניצח. הליכוד ניצח. ביחד נצעיד את הליכוד לניצחון".

    גם השרה מירי רגב הצטרפה לברכות: "ברכות ליו"ר המרכז החדש. חברי המרכז הוכיחו שוב את האחריות הלאומית שמוטלת על כתפיהם".

    השר אופיר אקוניס הוסיף: "בהתמודדות דמוקרטית בין מועמדים מצוינים הכריעו חברי המרכז בצורה ברורה. אני מאמין שהשר כץ יידע להוביל את המרכז באחריות רבה, בשיקול דעת ותוך דאגה אמיתית לאינטרסים של תנועת הליכוד כולה".

    השר זאב אלקין הגיב: "אני מברך את חברי חיים כץ על ניצחון ברור בהתמודדות על ראשות מרכז הליכוד ומאחל לו בהצלחה בהובלת מרכז הליכוד בשנים הבאות. אין לי ספק שכראשי מוסדות הליכוד כולנו נדע לשתף פעולה בינינו ועם ראש הממשלה. מרכז הליכוד שוב הוכיח את יכולתנו לקבל הכרעות דמוקרטיות בסוגיות אישיות ואידיאולוגיות כאחת".

    סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי בירכה: "אני מברכת את חיים על זכייתו, חיים איש עשייה אמיתי, מנאמני ארץ ישראל ואני בטוחה כי הוא יהיה יו"ר מרכז מצויין שישרת את ערכי הליכוד. מפגן אחוזי ההצבעה היום בבחירות ליו"ר המרכז הוא אות כבוד לחברים ולמפלגה כולה".



    0 תגובות